Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Amanda - 9 augusti 2009 23:02

hejhej:P


I förra inlägget lovade jag bilder från Öland. Och här är dom med en enda stor förklaring innan:


Vi åkte till öland och vi sola och bada myckt, men tiden på den avlånga ön hade också dagar då man satt framför öppna elden, sov i tält, och vara med sysslingarna i grann huset. Jag tog några bilder på Ölands fina stränder och på mig i spegeln, visar opp mina kläder i sommarens värme. Sen var vi på ett antal resuranger, lamet och grisen; ett bufé ställe där man kan ta så myckt lam och gris kött man vill, ett måste om man är på öland! Sen var vi på trädgårdsgatan i borgholm med mormor, gott och mysigt:) sen var vi på hornsjöns räkfrossa med grannarna.Favvo glassenJag på trädgårds gatanMin partyoutfitVi spelade mycket kort, kolla vad bra jag e;PVackra byrum, där var vi mycket.HAHA, stolt över min burn:)Vi spelade också mycket golfstrand outfit<3Jag när vi tillbringade kvällen på hornsjönBITE ME! när vi var på kalmar slottEEEEEOOOWWW Puss på er, amaanda
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad gör man en regnig dag på sommarlovet?
 Badhus:P
 Sitter hemma framför tvn...
 Är med kompisar
 Hoppar i vattenpölar med mina bästa galonisar!!
 Solar och badar:
 Spelar spel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards