Alla inlägg under juli 2009

Av Amanda - 19 juli 2009 10:51

Hejhejsan<33


Igår kom vi hem från seglingen och jag har bara tagit det lungt:) i övermorgon ska vi åka till öland, vi packar in i bilen imorgon och har allt klart tills på tisddagen, vi ska åka typ sju eller åtta:)

Vi ska vara på Öland i tre veckor där sk i sola och badaXD

Igår va mamma och jag i stinsen och vi köpte en träningströja till mig och några hårband.


Puss amaanda

Av Amanda - 15 juli 2009 09:59

hej...hejidag vaknade jag av att mamma och pappa gjorde frukost villket bestod av youghurt, macka m. mjukost och varm oboy:)Det är fint väder, solen skiner och himlen är blå! idag ska vi till ett ställe som heter finnhamn, det är jättefint där, vi va där förra sommaren...puss amaanda

Av Amanda - 14 juli 2009 12:42

hejhej!nu sitter jag i båten och bloggar på min nya mobil:) det rengnar och jag sitter nere i båten, pappa är den ända som är ute och styr vår lilla båt...puss amaanda

Av Amanda - 12 juli 2009 21:16

Hejhej!


Nu är allt klart, kan man säga... Alltså jag har typ allt jag behöver nu (utom att tapetsera rummet)

1. Jag har en bra bok, Den Älste:P


2. Med en FRIDA till hands en varm sommardag är det lätt att få dagen att gå!


3. Köpte en box av sesog ett av two and a half men idag på maxi


4. HAR KÖPT NY MOBIIIL<33333333333


Puss Amaanda<33


Av Amanda - 11 juli 2009 12:08

Åh, vill så gjärna se sista Harry Potter filmen på premiären:P men vi är antagligen ute och seglar dåXD Jag har typ följt alla böcker/filmer sen jag var elva( nästan som att jag har vuxit upp med Harry Potter)


Pussi amaanda

Av Amanda - 8 juli 2009 22:29

hejhej!


Ja, jag vet! jag sa att jag skulle ladda upp bilderna frånnseglingen men har varken haft tid eller lust...!

Det är rengnit och jag har inget att göra, något som piggar upp mig är iallafall att jag ska få en ny mobil! Ja, jag tappade ju min gammla när vi va och seglade, oops!

Men iallafall så var vi i Kista idag (det blev inget) men vi åt på foodcaurten och jag åt tikki masala, muums<33

Och tillkvällsmat åt v i grillade hambörjare och pommes och efterrätten var grillad banan och  choklad. Ni borde prova det är super gott!!


Puss Amaanda

Av Amanda - 7 juli 2009 20:28

Hejhej!!


Idag var jag, Anna, mamma och Jacob o minigolfade i älvsjö.

Vi åkte från oss när det var soligt men när vi kom dit hade himmlen öppnat sig och rengnet vräkte ner:s vi gick till kiosken och fika lite tills det slutade rengna. Första banan fick jag en 2 på! sen minns jag inte riktigt... jo! jag fick spiken på sista banan när rengnet vräkte ner:o sen åkte vi hem och lekte tänkleken:

Jag tänkte: Parabol

Anna tänkte: Lastbil

Jacob tänkte: Skidbacke

Jag tänkte: Skruvmejsel

Anna tänkte: Lampa


Puss Amaanda

Av Amanda - 5 juli 2009 22:47

Hejhej...!


Ok. låt oss säga att seglingsturen inte gick så bra... för det första så var det ingen vind och vi fick puttra på motor hela vägen! och sen när vi äntligen såg Grinda(stället hätte så) och va typ femhundra meterifrån gästhamnen så stannade motorn! och det var ingen vind så vi stog bara stilla och tittade på hamnen:(   (det var förnedrande att se båtarna segla om oss, kunde typ se framför mig hur de skrattade åt oss)

Sev var vedret inte så bra:(

Sen på väg hem så gjorde jag den korkaste saken man kan göra, jag halkade och tappade mobilen i vattenet:=o men jag ska få en ny:)


ps. bilder kommer sen


Puss Amaanda och ANNA

Presentation

Omröstning

Vad gör man en regnig dag på sommarlovet?
 Badhus:P
 Sitter hemma framför tvn...
 Är med kompisar
 Hoppar i vattenpölar med mina bästa galonisar!!
 Solar och badar:
 Spelar spel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards