Alla inlägg under juli 2009

Av Amanda - 4 juli 2009 12:30

Hejhej


Idag skulle jag ju vara med Anna men då ska vi plötsligt ut och segla! vi ska segla till Grinda och sova i båten sen åka tillbaka på söndagen... Men Anna och jag får väl göra nåt på måndag...!


Puss Amaanda

Av Amanda - 3 juli 2009 13:40

hejhej


Idag har jag tråkit:( Lovisa är påväg till Mallorca, Anna är på Gotlend (men kommer hem idag, JIPPI) Klara är inte hemma...

Men för att få nåt att göra tog jag några fina bilder från min tomt\/

     







Av Amanda - 2 juli 2009 21:52

Hejhej<33


Idag har jag varit med Lovisa:) Jag vaknade typ elva:s och åt frukost kvart över sen så slappa jag tills Lovisa ringde ungefär kl ett:P då åt jag luch; Falaffel och sen så cyklade jag till henne.


När jag var där så tittade vi på en film som hette sällskapsresan suntrip, här är en liten låt som jag lärde mig Vi hade iallafall jätteroligt:)

Men imorgon så åker Lovisa till Mallorca, nästansamma ställe där jag  var på, lite lustigt! Men synd att hon åker, saknar dig redan<33

Men en jag saknar är lilla Anna  som har varit på Gotland och kommer hem im orgon och vi ska göra nåt på lördag!!!


Puss Amaanda<33

Av Amanda - 1 juli 2009 19:34

Hejhej!


Idag var jag med Lovisa och dagen avslutades med en BIO premiär, vi såg Ice Age 3!! Vi åkte buss till sollentuna station och gick dit och löste ut biljetterna och köpte snacks:) Samtidigt smsade Anna till mig för fullt:P

Filmen var SUPER rolig:D  Hela filmen var en höjdpungt:P:P:P:P Ne, skojja bara men den var super bra...!


Efteråt kom pappa och hämtade oss och när vi kom hem hade mamma gjort iårdning mat och till efterrätt: jordgubbar! Hon var inte hemma hon var i kista och shoppa för hon hade skjusat Jacob och hans kompis till kista, de skulle också se Ice age 3:P

Jag och Scrat:D


Puss Amaanda

Presentation

Omröstning

Vad gör man en regnig dag på sommarlovet?
 Badhus:P
 Sitter hemma framför tvn...
 Är med kompisar
 Hoppar i vattenpölar med mina bästa galonisar!!
 Solar och badar:
 Spelar spel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards