Alla inlägg under juni 2009

Av Amanda - 30 juni 2009 21:42

Hejhej!


Idag var jag vid mälarhöjden med min kusin Wilma som är två år och hennes mamma (jocob och mamma var med också!)


Först, kl 11 kom Karin och hämtade Jacob oh mig i bilen, Wilma hade somnat. Vi åt på McDonald´s och Wilma totalälskade ruschkanan(crushkananXD) sen åkte vi hem till dom och då skulle Wilma sova middag men det var ju inte så lätt! Vi försökte med nästan allt; vi berättade för henne att hon skulle sova, vi lådssades att vi sov, vi snarkade, vi sa till henne att när hon vaknade skulle vi åka och bada, vi sa att det inte bgick att pussla pussel om hon inte somnade(gömde hennes pusselbitar)


Men sen när det äntligen var dags åkte vi och hämtade mamma på stationen och sen åkte vi till Mälarhöjden och badade! Vi kom fram dit och hittade en stig igenom skogen, som nog inte var den rätta vägen:o

Sen när vi kom ner så bytte vi om och tog ett dopp i det iskalla vattnet:Q

Sen gick vi opp och fika saft och bullar:)

Efter det upptäckte jag att jag hade glömt en bikini överdel så jag gick runt blöt och kall:/


Sen när Karin skulle skjusa oss till stationen så svängde vi in på en minigolfbana och tog en glass där, muums:):):)


Sen åkte vi hem med tåget


Puss Amaanda

Av Amanda - 29 juni 2009 11:09

Destinatrion: Mallorca, port de Pollenca

Datum:20/6-09

Jag reste med: Familjen

Vi åkte till Palmas flygplats sen bil till Pollenca

Färdsätt: Buss bil båt tåg flyg övrigt

Något minnesvärt som hände under färden: Det fanns tv skärmar till varje säte!

Så här bodde vi: Hotell med pool och nära till havet

Skylt på flygplatsen

Hotellet, är det inte fint?

Vädret var generellt: Soligt och molningt

Bästa köpet: Topp med tryck: I <3 MOLLORCA

Godaste måltiden: På en resturang vid hamnen

En konstig händelse: Havet var varmare än poolen

Jag

Stranden, tjusig:P

Då blev jag rädd:När jag trodde att jag hade bränt mig!

Då blevjag glad: När jag blev brun:P

Då skrattade jag hejdlöst: När pappadrog ett av sina tråkiga skämt!

Då blev jag arg: När Jacob retas

Jag blev kär i: Poolområdet<333

Resans absoluta höjdpungt: Värmen!

Resans absoluta noll pungt: ???

Olyckshädelse: Jag rev mig på en cykel

Nära ögat: Att vi blev ute låsta

Blev av med: nothing

Jag vid ett ställe jag inte minns namnet på!

Stället var ivarjefall fiint<33

Jag minns resan med denna låt: Ayo

Jag minns resan med detta utryck: Hola!

Jag minns resan med denna dryck: Slusch

Det här kommer jag aldrig att glömma: Allt!!!


Åka hit igen? JA nej

Betyg: ******/6*

 

Puss amaanda<333



Av Amanda - 28 juni 2009 17:06

Är det sant?! kan fortfarande inte fatta att världens kung är borta...

Theres still memory of you!


Puss Amaanda

                                                  
                                                  
     

                               

      



Av Amanda - 17 juni 2009 11:23

Hej hej...


Stakars dig, jag fattar att det känns så hårt just nu, men jag finns här för dig och du ska veta att jag <3 dig!!!!!!


Puss till anna<333

Av Amanda - 17 juni 2009 09:18

Hejhej<3


Det är tre dagar kvar tills jag åker till Mallorca!! Och planet går kl 7.00 på lördag så vi måste typ stiga upp 3.00  :O

Aja, nu sitter jag här och nördar lite vid datan:D Sen ska jag typ ringa nån, tråkit att vara ensam hemma hela dagen! Men jag kan nog inte ringa nu för kl är bara halv tio (mina kompisar sover till halv 11) lite knäppt men så är det:P


Puss Amaanda<3

Av Amanda - 16 juni 2009 10:57

Här är min fina skolavslutningsklänning (och jag då):


 Strandväska från daichmen: 149 kr


 Gladiatorsandaler från eurosko: 499 kr


Kjol från Gina tricot: 199 kr


Shorts från Gina tricot: 149 kr


Puss Amaanda<3



Av Amanda - 16 juni 2009 10:33

Hejhej<3


Jag hater Amanda och det här är min nya blogg, har haft typ två andra..


I torsdags så hade vi skolavslutning, sköönt^^ och då hade jag en vit klänning från gina tricot, och på torsdagen sov jag över hos Anna, vi sov i hennes finsoffor:P och sen gick jag hem och åt lunch och sen tog väl dagen slut...?


Sen i helgen kom farmor och farfar och hjälpte pappa att tapetsera hallen, det blev fintXD och sen så va jag med Klara och vi spelade eye toy play 3 med Jacob.


Sen i måndags va jag och Klara i simhallen, Anna kunde inte för hon skulle städa sitt rum...! och Lovisa va med sin kompis Lisa... Men Klara och jag hade det skoj, jag had min nya bikini på mig(:

Sen när mamma kom hem åkte vi till stinsen och köpte lite kläder inför Mallis på lördag. Jacob fick en kamera med 10 megapixlar *avundsjuk*^^

(kläderna kommer i nästa inlägg)



Och nu sitter jag här med min nya blogg:P:P:P Ska snart ladda upp bilderna men först ska jag nog äta nåt.....^^


Puss Amaanda<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad gör man en regnig dag på sommarlovet?
 Badhus:P
 Sitter hemma framför tvn...
 Är med kompisar
 Hoppar i vattenpölar med mina bästa galonisar!!
 Solar och badar:
 Spelar spel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards